Friday, September 22, 2017
ΣΙΝΕΜΑ


ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Περισσότερα - Αρθρα Αgrinionet! - ΣΙΝΕΜΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 07 Μάιος 2012 19:55

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 07 Μάιος 2012 19:58
Περισσότερα...
 
WAR HORSE ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Περισσότερα - Αρθρα Αgrinionet! - ΣΙΝΕΜΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 22:14

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 22:22
Περισσότερα...
 
Έχασε τη μάχη για τη ζωή ο Θόδωρος Αγγελόπουλος PDF Εκτύπωση E-mail
Περισσότερα - Αρθρα Αgrinionet! - ΣΙΝΕΜΑ
Συντάχθηκε απο τον/την ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΟΠΟΔΗ   
Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2012 00:50

 

Τη Δευτέρα 26 Απριλίου 2004 ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, που χθες έχασε τη ζωή μετά από τροχαίο ατύχημα, παρασύρθηκε από μοτοσυκλέτα, είχε επισκεφθεί το Αγρίνιο όπου παρουσία του στο δημοτικό κινηματογράφο "ΑΝΕΣΙΣ" προβλήθηκε η ταινία του “ Το λιβάδι που δακρύζει”. Εκείνη τη Δευτέρα πλήθος κόσμου κατέκλυσε την αίθουσα και αμέσως μετά την προβολή της ταινίας του απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού, όπως γιατί διαλέγει πάντα το βορρά για τα γυρίσματα των ταινιών του, για τη διαδικασία των γυρισμάτων που τόσο λατρεύει , για τον καιρό που σχεδόν πάντα επιλέγει να είναι βροχερός στις ταινίες του, για το πως βλέπει το μέλλον του Ελληνικού κινηματογράφουκαθώς και για την επόμενη ταινία του. Ο σκηνοθέτης δήλωσε πως δεν υπάρχει παρελθόν. Όλα είναι παρόντα. Αυτός είναι και ο λόγος που η έννοια του χρόνου στις δικές του ταινίες είναι σα να μην έχουν παρελθόν.

 

Νωρίτερα είχε παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στα ΜΜΕ της πόλης.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2012 00:53
Περισσότερα...
 
SUPER 8 PDF Εκτύπωση E-mail
Περισσότερα - Αρθρα Αgrinionet! - ΣΙΝΕΜΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 13 Οκτώβριος 2011 16:49

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 16-10-2011 ΩΡΕΣ: 7 - 9 & 9 – 11 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 17-10-2011 ΩΡΕΣ: 7 - 9 & 9 – 11 μ.μ.

SUPER 8

Επιστημονικής φαντασίας, μυστήριου, θρίλερ

Διανομή: UIP (Ελλάδα)

Διάρκεια: 112'

 


Σκηνοθεσία: Τζ. Τζ. Έιμπραμς
Ηθοποιοί: Έλ Φάνινγκ, Κάιλ Τσάντλερ, Ρον Έλνταρντ, Νόα Έμεριχ, Γκάμπριελ Μπάσο, Τζόελ Κόρτνεϊ, Ράιαν Λι, Ζακ Μιλς, Αμάντα Μιχάλκα

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 13 Οκτώβριος 2011 16:49
Περισσότερα...
 
Εκδήλωση Κινημ.Λέσχης Μεσολογγίου PDF Εκτύπωση E-mail
Περισσότερα - Αρθρα Αgrinionet! - ΣΙΝΕΜΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Κυριακή, 03 Ιούλιος 2011 13:59

 

Με συνθέσεις και μελωδίες από  γνωστές κινηματογραφικές ταινίες γέμισε την Παρασκευή 01-07-11, 
η εκδήλωση της Κινηματογραφικής Λέσχης, που πραγματοποιήθηκε στον καινούργιο όμορφο χώρο 
του Café AVANT GARDE, στον πεζόδρομο της οδού Ραζηκότσικα, στο Μεσολόγγι.
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 03 Ιούλιος 2011 14:06
Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2

Facebook comments: