Ένα ακόμη κρούσμα κορωνοιού ήρθε να προστεθεί στην λίστα όσων έχουν προσβληθεί από τον ιό στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr πρόκειται για έναν 67χρονο άνδρα ο οποίος μεταφέρθηκε χθες το βράδυ στο νοσοκομείο του Ρίου και πλέον νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης. Ο 67χρονος που σύμφωνα με πληροφορίες έλκει την καταγωγή του από περιοχή του δήμου Αγρινίου, ανέβασε τις δυο τελευταίες ημέρες πυρετό και τα αποτελέσματα του τεστ για covid-19 ήταν θετικά. Αμέσως κινητοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στην Πάτρα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη ξεκίνησε η ιχνηλάτιση των επαφών του, ενώ όπως αναφέρουν πληροφορίες τις προηγούμενες ημέρες είχε πάει για μπάνιο στο Μεσολόγγι.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






