Με τον πιο μελωδικό τρόπο θα υποδεχτεί το Αγρίνιο τη νέα χρονιά, καθώς η Φιλαρμονική του Δήμου Αγρινίου θα αποδώσει τα παραδοσιακά Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα στο Δημαρχείο. Το καθιερωμένο αυτό έθιμο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου, παραμονή Πρωτοχρονιάς, στις 11:00 το πρωί, όπου τα μέλη της Φιλαρμονικής θα σκορπίσουν γιορτινές μελωδίες και αισιοδοξία για το 2026.
Ο Δήμαρχος Αγρινίου θα υποδεχθεί τους μουσικούς στο γραφείο του, τιμώντας μια παράδοση που η πόλη αγκαλιάζει κάθε χρόνο με θερμή συμμετοχή και χαρά.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









