Αρνητικά ήταν τα τεστ για κορωνοιό στα οποία υποβλήθηκαν η υπάλληλοι της Διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης του δήμου Αγρινίου. Υπάλληλος της συγκεκριμένης υπηρεσίας που απείχε από την εργασίας της υποβλήθηκε σε τεστ πριν επιστρέψει και βγήκε θετική. Αμέσως ο δήμος Αγρινίου τηρώντας τηρώντας αυστηρά το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ και σε συμμόρφωση με τις οδηγίες και τα μέτρα προστασίας κατά του COVID19, έκλεισε την υπηρεσία και προχώρησε σε απολύμανση των χώρων. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr αύριο οι υπάλληλοι αναμένεται να επιστρέψουν κανονικά στην υπηρεσία τους.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






