Στο νοσοκομείο Αγρινίου σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες διακομίστηκε πολίτης που νοσεί από κορονοιό και ήταν σε καραντίνα στο σπίτι του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και κρίθηκε σκόπιμο να νοσηλευτεί σε ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο στο νοσοκομείο.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






