“Aπό τη ΔΕΥΑA ανακοινώνεται ότι αύριο Πέμπτη 14-07-2022 και από ώρα 08:00 το πρωί έως 7:00 το απόγευμα θα γίνει διακοπή νερού σε όλη την περιοχή του Αγίου Κων/νου (βόρειος και νότιος τομέας), λόγω εργασιών στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης”.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






