“Aπό τη ΔΕΥΑA ανακοινώνεται ότι αύριο Πέμπτη 14-07-2022 και από ώρα 08:00 το πρωί έως 7:00 το απόγευμα θα γίνει διακοπή νερού σε όλη την περιοχή του Αγίου Κων/νου (βόρειος και νότιος τομέας), λόγω εργασιών στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης”.
Μια συναυλία αλληλεγγύης
Ο Δήμος Αγρινίου ενημερώνει ότι η προγραμματισμένη συναυλία «Στην πόλη των χρησμών» του μουσικού σχήματος...








