Μπορεί η περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας να εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων κορωνοιού, τα τελευταία όμως 24 ωρα προστίθενται νέα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ήδη διαγνώστηκαν τέσσερα κρούσματα σε εργαζόμενους της ΔΕΗ και πιο συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Αχελώου. Άμεσα η υπηρεσία κινητοποιήθηκε και προχώρησε σε απολύμανση των χώρων ενώ από αύριο αναμένεται να πραγματοποιηθούν προληπτικά τεστ covid σε εργαζόμενους.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









