Μπορεί η περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας να εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων κορωνοιού, τα τελευταία όμως 24 ωρα προστίθενται νέα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ήδη διαγνώστηκαν τέσσερα κρούσματα σε εργαζόμενους της ΔΕΗ και πιο συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Αχελώου. Άμεσα η υπηρεσία κινητοποιήθηκε και προχώρησε σε απολύμανση των χώρων ενώ από αύριο αναμένεται να πραγματοποιηθούν προληπτικά τεστ covid σε εργαζόμενους.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






