Μπορεί η περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας να εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων κορωνοιού, τα τελευταία όμως 24 ωρα προστίθενται νέα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ήδη διαγνώστηκαν τέσσερα κρούσματα σε εργαζόμενους της ΔΕΗ και πιο συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Αχελώου. Άμεσα η υπηρεσία κινητοποιήθηκε και προχώρησε σε απολύμανση των χώρων ενώ από αύριο αναμένεται να πραγματοποιηθούν προληπτικά τεστ covid σε εργαζόμενους.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






