Μπορεί η περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας να εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων κορωνοιού, τα τελευταία όμως 24 ωρα προστίθενται νέα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ήδη διαγνώστηκαν τέσσερα κρούσματα σε εργαζόμενους της ΔΕΗ και πιο συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Αχελώου. Άμεσα η υπηρεσία κινητοποιήθηκε και προχώρησε σε απολύμανση των χώρων ενώ από αύριο αναμένεται να πραγματοποιηθούν προληπτικά τεστ covid σε εργαζόμενους.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






