Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Αρτοποιών Αγρινίου & Περιχώρων «Η Δήμητρα» ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι την Παρασκευή 10 Ιουνίου 2022 πρέπει να προμηθευτεί ψωμί για τέσσερες (4) ημέρες. Το Σάββατο 11 Ιουνίου οι φούρνοι θα είναι κλειστοί, λόγω της καθιερωθείσας από εφέτος ως επίσημης τοπικής αργίας της ημέρας της ιστορικής επετείου της απελευθέρωσης της πόλης μας από τον τουρκικό ζυγό στις 11 Ιουνίου 1821.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









