Σε καραντίνα με ήπια συμπτώματα βρίσκεται η γιατρός της παθολογικής η οποία βρέθηκε θετική στον κορονοιό, μετά τα κρούσματα που εντοπίστηκαν στην κλινική. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr στην παθολογική κλινική αναμένεται από την Δευτέρα να στελέχωση της από επικουρική παθολόγο η οποί επρόκειτο να πάει στο νοσοκομείο Μεσολογγίου αλλά μετά τις τελευταίες εξελίξεις θα υπηρετήσει στο νοσοκομείο Αγρινίου.
Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η 7η Τακτική Συνεδρίαση του...









