Στην σύλληψη ιατρού του Κ.Υ. Αγρινίου προχώρησαν σήμερα λίγο μετά τις 11 το πρωί, αστυνομικοί του κλιμακίου εσωτερικών υποθέσεων, που έφτασε στο Αγρίνιο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο περί ου ο λόγος ιατρός φέρεται να ελέγχεται για παράνομες συνταγογραφησεις φαρμάκων. Επίσης ακούγεται ότι παρακολουθούνταν αρκετό καιρό και σήμερα με εισαγγελική παραγγελία συνελήφθη. Αυτή την ώρα στο Κ.Υ. Αγρινίου το εσωτερικών υποθέσεων παίρνει καταθέσεις από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






