Τρία νέα πρόστιμα των 150 ευρώ για μάσκα βεβαιώθηκαν από αστυνομικούς στην περιοχή του Αγρινίου το τελευταίο 24ωρο. Το ένα επιβλήθηκε σε πελάτη εμπορικού καταστήματος ,το δεύτερο σε οδηγό ταξί και το τελευταίο σε ιδιοκτήτη καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






