Θετική στον κορονοιό βγήκε υπάλληλος της πολεοδομίας του δήμου Αγρινίου μετά το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr η υπάλληλος είναι σε καραντίνα ενώ ο δήμος Αγρινίου προχώρησε στην απολύμανση του κτηρίου. Η υπάλληλος η οποία κατέχει υψηλόβαθμη θέση στην υπηρεσία βρίσκεται στο σπίτι της και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









