Θετική στον κορονοιό βγήκε υπάλληλος της πολεοδομίας του δήμου Αγρινίου μετά το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr η υπάλληλος είναι σε καραντίνα ενώ ο δήμος Αγρινίου προχώρησε στην απολύμανση του κτηρίου. Η υπάλληλος η οποία κατέχει υψηλόβαθμη θέση στην υπηρεσία βρίσκεται στο σπίτι της και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






