Θετική στον κορονοιό βγήκε υπάλληλος της πολεοδομίας του δήμου Αγρινίου μετά το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr η υπάλληλος είναι σε καραντίνα ενώ ο δήμος Αγρινίου προχώρησε στην απολύμανση του κτηρίου. Η υπάλληλος η οποία κατέχει υψηλόβαθμη θέση στην υπηρεσία βρίσκεται στο σπίτι της και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






