Θετική στον κορονοιό βγήκε υπάλληλος της πολεοδομίας του δήμου Αγρινίου μετά το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr η υπάλληλος είναι σε καραντίνα ενώ ο δήμος Αγρινίου προχώρησε στην απολύμανση του κτηρίου. Η υπάλληλος η οποία κατέχει υψηλόβαθμη θέση στην υπηρεσία βρίσκεται στο σπίτι της και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






