Θετική στον κορονοιό βγήκε υπάλληλος της πολεοδομίας του δήμου Αγρινίου μετά το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr η υπάλληλος είναι σε καραντίνα ενώ ο δήμος Αγρινίου προχώρησε στην απολύμανση του κτηρίου. Η υπάλληλος η οποία κατέχει υψηλόβαθμη θέση στην υπηρεσία βρίσκεται στο σπίτι της και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι καλά στην υγεία της.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









