Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα ο νέος διοικητής του νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέας Τσώλης. Παρόλο που κάποιοι προσπάθησαν να εμποδίσουν, όπως ακούστηκε την τοποθέτηση τους τις αμέσως επόμενες ημέρες θα βγει το ΦΕΚ της τοποθέτησης του, ενώ έχει υπογράψει την πρόσληψη του ο υπουργός υγείας.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






