Η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου ανακοινώνει ότι αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας όλων των τμημάτων της που λειτουργούν στο Παπαστράτειο Μέγαρο, από τις 11 έως και τις 25 Μαρτίου. Η εν λόγω απόφαση ελήφθη για καθαρά προληπτικούς λόγους με στόχο τη μείωση της διασποράς του κορωνοϊού, σύμφωνα πάντοτε και με τα μέτρα που εξήγγειλε η Κυβέρνηση. Οι προπονήσεις των τμημάτων Στίβου, Καλαθοσφαίρισης και Πετοσφαίρισης οι οποίες πραγματοποιούνται εκτός του Παπαστρατείου Μεγάρου θα γίνονται κανονικά.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









