Η Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου ανακοινώνει ότι αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας όλων των τμημάτων της που λειτουργούν στο Παπαστράτειο Μέγαρο, από τις 11 έως και τις 25 Μαρτίου. Η εν λόγω απόφαση ελήφθη για καθαρά προληπτικούς λόγους με στόχο τη μείωση της διασποράς του κορωνοϊού, σύμφωνα πάντοτε και με τα μέτρα που εξήγγειλε η Κυβέρνηση. Οι προπονήσεις των τμημάτων Στίβου, Καλαθοσφαίρισης και Πετοσφαίρισης οι οποίες πραγματοποιούνται εκτός του Παπαστρατείου Μεγάρου θα γίνονται κανονικά.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






