Ένα ανήλικο αγόρι τραυματίστηκε σήμερα γύρω στις 5.30 το απόγευμα στο ύψος του ΔΑΚ Αγρινίου. Δίκυκλο συγκρούστηκε με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά το ανήλικο αγόρι, που επέβαινε στο δίκυκλο. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο μετέφερε το αγόρι στο νοσοκομείο.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






