Μετά από την επανεξάταση των δειγμάτων που πάρθηκαν από γιατρό του νοσοκομείου Μεσολογγίου αλλά και δυο ακόμη οι απαντήσεις ήταν αρνητικές. Σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr πρόκειται για δυο άνδρες περίπου 47 ετών και έναν ακόμη άνδρα γύρω στα 60. Επίσης Σύμφωνα με πληροφορίες η 69 χρονη από το Αγρίνιο που νοσεί από κορονοιό , έχει ήδη μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Ρίου, όπου νοσηλεύεται σε ειδικό θάλαμο ενώ φέρεται να αντιμετωπίζει καρδιολογικά προβλήματα.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








