Στο πνεύμα της Καθαράς Δευτέρας ο αντιδήμαρχος Αγρινίου Θύμιος Γρίβας, πρωτοτύπησε και φέτος. Φούρνισε μια τεράστια λαγάνα και έκλεψε τις εντυπώσεις… Στην φωτογραφία που ανέβασε στο fb δείτε την λαγάνα, αλλά και τον φούρναρη δίπλα… Ο ίδιος ευχήθηκε καλή σαρακοστή με τον πιο νόστιμο τρόπο
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






