Τις αμέσως επόμενες ημέρες ίσως και μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε θα ανακοινωθεί ο /η διοικητής του νοσοκομείου Αγρινίου. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του AgrinioNet.gr η ηγεσία του υπουργείου υγείας έχει ήδη καταλήξει στο πρόσωπο και το πιθανότερο να αναλάβει τη θέση του διοικητή γυναίκα γιατρός από την Πάτρα. Πιο συγκεκριμένα πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για μικροβιολόγο η οποία τις προηγούμενες μέρες πέρασε από συνέντευξη μαζί με άλλα 6-7 άτομα από τα 20 που είχαν καταθέσει υποψηφιότητα.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






