Έχασε την μάχη με τον κορονοιό ο 41 χρονος ιερέας από την Αβόρανη που ιερουργούσε το τελευταίο διάστημα στο Αγγελόκαστρο. Ο πατέρας Γεώργιος Λαζούρας είχε δυο παιδιά και νόσησε λίγο καιρό πριν με covid-19. Νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου με την κατάσταση της υγείας του να παρουσιάζει επιδείνωση και μεταφέρθηκε διασωληνωμένος στην Πάτρα. Δυστυχώς εξέπνευσε τα ξημερώματα, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






