Έχασε την μάχη με τον κορονοιό η 84χρονη ηλικιωμένη που νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στην κλινική covid-19 του νοσοκομείου Μεσολογγίου. Η ηλικιωμένη διακομίσθηκε από το γηροκομείο Αγρινίου στο νοσοκομείο Αγρινίου στην παθολογική κλινική και ήταν από αυτές που πήραν εξιτήριο πήγε στο σπίτι της και στις 2/12/2020 τα ξημερώματα μεταφέρθηκε με το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Μεσολογγίου. Κατέληξε σήμερα στις 6.30 το απόγευμα. Είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








