Έχασε την μάχη με τον κορονοιό η 84χρονη ηλικιωμένη που νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στην κλινική covid-19 του νοσοκομείου Μεσολογγίου. Η ηλικιωμένη διακομίσθηκε από το γηροκομείο Αγρινίου στο νοσοκομείο Αγρινίου στην παθολογική κλινική και ήταν από αυτές που πήραν εξιτήριο πήγε στο σπίτι της και στις 2/12/2020 τα ξημερώματα μεταφέρθηκε με το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Μεσολογγίου. Κατέληξε σήμερα στις 6.30 το απόγευμα. Είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα.
Μεσολόγγι: Ενημέρωση για εργασίες στην οδό Λ. Βύρωνος
Η Διοίκηση του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, κατόπιν συνεννόησης με τη Δημοτική Αρχή και...









