Κλιμάκιο του ΕΟΥΔΥ μεταβαίνει αυτή την ώρα στο Νειχώρι και πιο συγκεκριμένα στο χώρο όπου φιλοξενούνται οι εργάτες ώστε να επαναλάβουν τα τεστ για τον κορωνοιό. Μιλώντας στον ΔΥΤΙΚΑ FM η αντιπεριφερειάρχης Μαρία Σαλμά ανέφερε μεταξύ άλλων ότι δεν έχουν πάρει ακόμη επίσημες απαντήσεις από τα τελευταία τεστ που πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγες ημέρες. Ο χώρος της αποθήκης όπου φιλοξενούνται οι εργάτες γης φυλάσσεται από την αστυνομία από την πρώτη στιγμή όπως και το σπίτι που βρίσκεται ο εργάτης γης που νόσησε από κορωνοιό και βρίσκεται σε καραντίνα.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








