Η ΤΕ Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ και το Παράρτημα Αγρινίου της ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ, διοργανώνουν την Πέμπτη 14 Απρίλη, στις 6:30μμ, εκδήλωση για τους 120 εκτελεσμένους, στο χώρο του Μνημείου. Θα μιλήσει ο Βασίλης Θεοδωρόπουλος, μέλος της Επιτροπής Περιοχής Δυτικής Ελλάδας του ΚΚΕ.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






