Χωρίς να έχουν το επίσημο πόρισμα από τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία, αφού βρέθηκε γιατρός εντατικολόγος από το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Πατρών να καλύψει την θέση του Δ/ντη της ΜΕΘ, θα ανοίξει την προσεχή Τετάρτη η ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγρινίου. Παρ’ όλες τις πιέσεις να πάρουν στα χέρια τους το πόρισμα άγνωστο ακόμη γιατί, κάποιοι το κρατούν στα συρτάρια τους. Σύμφωνα δε με ασφαλείς πληροφορίες η γιατρός που θα αναλάβει καθήκοντα στην ΜΕΘ Αγρινίου θα έρχεται στο Αγρίνιο 1 ή 2 φορές την εβδομάδα, ενώ θα βρίσκεται σε συνεννόηση με τους γιατρούς της ΜΕΘ ακόμη και με τηλεδιάσκεψη. Ο διευθυντής της ΜΕΘ, οποίος έχει προσφέρει τα μέγιστα στους ασθενείς, βρίσκεται ήδη σε αναρρωτική άδεια, ενώ άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει μετακινηθεί στο νοσοκομείο της Άρτας. Η Μονάδα Εντατικής θεραπείας αναμένεται να λειτουργήσει όχι μόνο για περιστατικά covid όπως τους τελευταίους μήνες αλλά θα καλύψει και άλλα περιστατικά που χρήζουν νοσηλείας.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









