Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί γνωστός εργολάβος του Αγρινίου ο οποίος νοσηλευόταν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρ ίου στην ΜΕΘ με covid-19. Πολύ αγαπητός στην πόλη του Αγρινίου η είδηση του θανάτου του προκάλεσε θλίψη. Ο θάνατος του έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα ανθρώπων που χάθηκαν στην πανδημία
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









