Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί γνωστός εργολάβος του Αγρινίου ο οποίος νοσηλευόταν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρ ίου στην ΜΕΘ με covid-19. Πολύ αγαπητός στην πόλη του Αγρινίου η είδηση του θανάτου του προκάλεσε θλίψη. Ο θάνατος του έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα ανθρώπων που χάθηκαν στην πανδημία
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






