Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί γνωστός εργολάβος του Αγρινίου ο οποίος νοσηλευόταν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρ ίου στην ΜΕΘ με covid-19. Πολύ αγαπητός στην πόλη του Αγρινίου η είδηση του θανάτου του προκάλεσε θλίψη. Ο θάνατος του έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα ανθρώπων που χάθηκαν στην πανδημία
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






