Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ,ε την συμβολή του Ιατρικού Συλλόγου Αγρινίου, ιδιώτης γιατρός Παθολόγος Εντατικολόγος Παναγιώτης Ζώτος , θα συμβάλει για μια ακόμη φορά στην κλινική covid-19 του νοσοκομείου Αγρινίου. Ο κ. Ζώτος προσέφερε και στο παρελθόν τις υπηρεσίες του στην κλινική και λόγω της ειδικότητας του θεωρείται πιο χρήσιμος από ποτέ στο νοσοκομείο Αγρινίου την ώρα που η κλινική είναι σχεδόν γεμάτη από ασθενείς με κορονοιό.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






