Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ,ε την συμβολή του Ιατρικού Συλλόγου Αγρινίου, ιδιώτης γιατρός Παθολόγος Εντατικολόγος Παναγιώτης Ζώτος , θα συμβάλει για μια ακόμη φορά στην κλινική covid-19 του νοσοκομείου Αγρινίου. Ο κ. Ζώτος προσέφερε και στο παρελθόν τις υπηρεσίες του στην κλινική και λόγω της ειδικότητας του θεωρείται πιο χρήσιμος από ποτέ στο νοσοκομείο Αγρινίου την ώρα που η κλινική είναι σχεδόν γεμάτη από ασθενείς με κορονοιό.
Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η 7η Τακτική Συνεδρίαση του...









