Κρούσματα civic σε ηλικιωμένους του γηροκομειου Αγρινίου εν τοπιστηκαν τις τελευταίες ημέρες. Πιο συγκεκριμενα οι ηλικιωμένοι 27 στον αριθμό, βρίσκονται απο τις 9 Νοεμβρίου , με ηπια συμπτώματα και αρκετοί απο αυτούς είναι ασυμπτωματικοι. Οι ηλικιωμένοι είναι εμβολιασμενοι και με τις δυο δόσεις, ενω στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκαν για προληπτους λόγους δυο ηλικιωμένοι. Απο την ππρώτη στιγμη οι ηλικιωμένοι εμβολιαστηκαν και τωρα νο σου ν μεν αλλα με ηπια συμπρώματα. Το καλο του εμβολιασμού που το μονο σιγουρο ειναι οτι ολοι πρεπει να εμβολιαστουμε.
Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η 7η Τακτική Συνεδρίαση του...









