Κρούσματα civic σε ηλικιωμένους του γηροκομειου Αγρινίου εν τοπιστηκαν τις τελευταίες ημέρες. Πιο συγκεκριμενα οι ηλικιωμένοι 27 στον αριθμό, βρίσκονται απο τις 9 Νοεμβρίου , με ηπια συμπτώματα και αρκετοί απο αυτούς είναι ασυμπτωματικοι. Οι ηλικιωμένοι είναι εμβολιασμενοι και με τις δυο δόσεις, ενω στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκαν για προληπτους λόγους δυο ηλικιωμένοι. Απο την ππρώτη στιγμη οι ηλικιωμένοι εμβολιαστηκαν και τωρα νο σου ν μεν αλλα με ηπια συμπρώματα. Το καλο του εμβολιασμού που το μονο σιγουρο ειναι οτι ολοι πρεπει να εμβολιαστουμε.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






