Επτά χρόνια μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα (18 Σεπτεμβρίου 2013) και οι μαθητές με αφορμή την μαύρη επέτειο προχωρούν σε καταλήψεις. Σήμερα υπό κατάληψη τελούν 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου και το 2 ΓΕΛ. Θυμίζουμε πως χθες ήταν σε κατάληψη το 2ο και 6ο Γυμνάσιο.
Αγρίνιο: Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών – Τέσσερις συλλήψεις και κατασχέσεις 774 γραμμαρίων κοκαΐνης
Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στο Αγρίνιο κατάφεραν οι αστυνομικές αρχές, έπειτα από συντονισμένη...









