Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τόσο το ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου και η Δημοτική Αστυνομία μετά από το κρούσμα κορονοιού στο οποίο βρέθηκε θετική υπάλληλος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι θέμα χρόνου κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να βρεθεί στο χώρο ώστε να πάρει δείγματα από υπαλλήλους. Ο δήμος Αγρινίου αναμένεται να προχωρήσει σε απολύμανση του χώρου.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









