Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τόσο το ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου και η Δημοτική Αστυνομία μετά από το κρούσμα κορονοιού στο οποίο βρέθηκε θετική υπάλληλος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι θέμα χρόνου κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να βρεθεί στο χώρο ώστε να πάρει δείγματα από υπαλλήλους. Ο δήμος Αγρινίου αναμένεται να προχωρήσει σε απολύμανση του χώρου.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









