Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τόσο το ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου και η Δημοτική Αστυνομία μετά από το κρούσμα κορονοιού στο οποίο βρέθηκε θετική υπάλληλος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι θέμα χρόνου κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να βρεθεί στο χώρο ώστε να πάρει δείγματα από υπαλλήλους. Ο δήμος Αγρινίου αναμένεται να προχωρήσει σε απολύμανση του χώρου.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






