Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τόσο το ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου και η Δημοτική Αστυνομία μετά από το κρούσμα κορονοιού στο οποίο βρέθηκε θετική υπάλληλος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι θέμα χρόνου κλιμάκιο του ΕΟΔΥ να βρεθεί στο χώρο ώστε να πάρει δείγματα από υπαλλήλους. Ο δήμος Αγρινίου αναμένεται να προχωρήσει σε απολύμανση του χώρου.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






