Με απόφαση του Δημάρχου Αγρινίου Γιώργου Παπαναστασίου και ύστερα από συνεννόηση με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας αναστέλλεται η λειτουργία, λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών, για την Δευτέρα 15/2/2021, την Τρίτη 16/02/2021 και την Τετάρτη 17/02/2021 του Δημοτικού Σχολείου και Γυμνασίου Αγίου Βλασίου
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






