Με απόφαση του Δημάρχου Αγρινίου Γιώργου Παπαναστασίου και ύστερα από συνεννόηση με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας παραμένουν κλειστά, λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών, μέχρι και την Παρασκευή 19/02/2021 το Δημοτικό Σχολείο και το Γυμνάσιο Αγίου Βλασίου.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






