Με απόφαση του Προέδρου Εφετών Δυτικής Στερεάς Ελλάδας παρατείνεται η αναστολή των δικαστηρίων στο Αγρίνιο. Ο λόγος φαίνεται είναι πως δεν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος που έγινε σε δικαστικούς λειτουργούς και δικαστικούς υπαλλήλους την περασμένη Παρασκευή. Την προηγούμενη εβδομάδα εντοπίστηκαν τρία κρούσματα κορονοϊού στο Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου ένα σε υπάλληλο και δύο σε δικαστικούς λειτουργούς. Έτσι διενεργήθηκαν δειγματοληψίες σε περίπου 80 εργαζόμενους στο Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου. Ωστόσο αν και σε πολλά από τα δείγματα που ελήφθησαν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, ο έλεγχος δεν έχει ολοκληρωθεί και εξ’ αυτού παρατείνεται η αναστολή των δικαστηρίων στο Αγρίνιο.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






