Τρεις ηλικιωμένες γυναίκες, τρόφιμες του Γηροκομείου Αγρινίου, μεταφέρθηκαν σήμερα το μεσημέρι στο νοσοκομείο με κορωνοιό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr πρόκειται για μια κατάκοιτη ηλικιωμένη και δυο ακόμη που εντοπίστηκαν με covid-19 μετά από τεστ στα οποία υποβλήθηκαν. Εκτός όμως από τις ηλικιωμένες σήμερα βγήκαν θετικοί στον κορωνοιό και τρεις ακόμη εργαζόμενοι στη γηροκομείο που βρίσκονται σε καραντίνα στα σπίτια τους.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






