Τρεις ηλικιωμένες γυναίκες, τρόφιμες του Γηροκομείου Αγρινίου, μεταφέρθηκαν σήμερα το μεσημέρι στο νοσοκομείο με κορωνοιό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr πρόκειται για μια κατάκοιτη ηλικιωμένη και δυο ακόμη που εντοπίστηκαν με covid-19 μετά από τεστ στα οποία υποβλήθηκαν. Εκτός όμως από τις ηλικιωμένες σήμερα βγήκαν θετικοί στον κορωνοιό και τρεις ακόμη εργαζόμενοι στη γηροκομείο που βρίσκονται σε καραντίνα στα σπίτια τους.
Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η 7η Τακτική Συνεδρίαση του...









