Αθρόα η συμμετοχή στην σημερινή αιμοδοσία στο Μεσολόγγι η οποία πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία της πόλης σήμερα το πρωί. Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη συγκεντρώθηκαν περί τις 20 φιάλες αίμα ενώ ο διοικητής του νοσοκομείου Μεσολογγίου Πάνος Παπαδόπουλος σε ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb αναφέρει « νΗ πανδημία μπορεί να επιμένει… Αλλά και εμείς επιμένουμε σε εξωστρεφείς δράσεις. Δεύτερη αιμοδοσία σήμερα 07/03/2021 στην Κεντρική Πλατεία Μεσολογγίου σε συνεργασία με την Κινητή Μονάδα της Π.Δ. Ελλάδας και την Δημοτική Κοινότητα Μεσολογγίου. Αθρόα η προσέλευση!»
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








