Την τελευταία της πνοή άφησε μια 60 χρονη γυναίκα στο σπίτι της στις 21.15 χθες το βράδυ. Η 60χρονη δημόσια υπάλληλος αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Την προανάκριση ανέλαβε το Α.Τ. Αγρινίου, ενώ εξ αρχής αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






