• Ακούστε τώρα | KosmosFM
  • Sara & Mara | Blog
Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου, 2025
agrinionet.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
agrinionet.gr
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
agrinionet.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων

Νίκος Ταχιάος: Παρεμβάσεις για τη βιώσιμη κινητικότητα στην Αττική και το μετρό Γραμμή 4

από Συντακτική Ομάδα
07/11/2025
σε Ελλάδα, Πολιτική
Χρόνος ανάγνωσης: 1 ′
A A
0
Νίκος Ταχιάος: Παρεμβάσεις για τη βιώσιμη κινητικότητα στην Αττική και το μετρό Γραμμή 4
Share on FacebookShare on Twitter

Στις παρεμβάσεις που ενισχύουν τη βιώσιμη κινητικότητα στην Αττική αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο συνέδριο Green Deal Greece 2025, που διοργανώθηκε από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι το ζητούμενο για την Αθήνα δεν είναι απλώς «η επίλυση του κυκλοφοριακού», αλλά η παροχή εναλλακτικών και βιώσιμων τρόπων μετακίνησης για όλους. Όπως σημείωσε, η Αττική, με το ιδιαίτερο ανάγλυφό της, χρειάζεται συνδυαστικές παρεμβάσεις που θα περιορίζουν τη χρήση του αυτοκινήτου και θα ενισχύουν τις δημόσιες συγκοινωνίες και την πεζή μετακίνηση.

Σχετικά Άρθρα.

Ομόφωνη αντίθεση του Περιφερειακού Συμβουλίου στην απόφαση για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης : «Είμαι υπέρ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ ακριβώς για να συνεχίσουν τα επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο».

ΕΛΤΑ: Να σταματήσουν  το όργιο της σπατάλης και μετά να μιλήσουν για εξορθολογισμό.

Συνάντηση Σπ. Σκιαδαρέση με το Δ.Σ. του Συλλόγου Πολυτέκνων Αγρινίου και περιχώρων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Υφυπουργός ανέδειξε ως το κρισιμότερο έργο για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, τη διεύρυνση και πύκνωση του δικτύου του μετρό, επισημαίνοντας ότι «για την Αθήνα, το μετρό είναι το πιο σημαντικό έργο». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη Γραμμή 4, η οποία θα κατασκευαστεί με χαρακτηριστικά όμοια με αυτά του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα λειτουργεί χωρίς οδηγό, διαθέτοντας ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα, PSD θύρες και τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες σηματοδότησης. Σύμφωνα με τον ίδιο, η πορεία της Γραμμής 4 αποτελεί «ένα δύσκολο στοίχημα», του οποίου η ολοκλήρωσή θα αρχίσει να γίνεται ορατή με την αλλαγή της δεκαετίας.

Παράλληλα, ο κ. Ταχιάος μίλησε για τις οδικές παρεμβάσεις που αφορούν το Λεκανοπέδιο, όπως την υπογειοποίηση του Περιφερειακού Υμηττού, ένα κρίσιμο έργο που θα συνδέει την Αττική Οδό με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και θα επηρεάσει σημαντικά την πρόσβαση προς το Ελληνικό και τον νέο οδικό άξονα Ελευσίνα – Οινόφυτα, ο οποίος θα αποσυμφορήσει την Δυτική Αττική δίνοντας διέξοδο προς τη Βόρεια Ελλάδα, χωρίς να επιβαρύνεται ο Κηφισός. Όπως είπε, στο Υπουργείο έχει ετοιμαστεί νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέψει να αξιολογηθούν οι Πρότυπες Προτάσεις που αφορούν σε αυτά τα έργα και έχουν υποβληθεί από τους ενδιαφερόμενους κατασκευαστές. Διευκρίνισε επίσης, ότι οι Πρότυπες Προτάσεις αποτελούν εργαλείο μόχλευσης των έργων και όχι μηχανισμό χρηματοδότησης. «Είναι ένας τρόπος να πυροδοτήσεις την έναρξη ενός έργου. Δεν έχει να κάνει με τη χρηματοδότηση» εξήγησε, προσθέτοντας ότι η βιωσιμότητα κάθε έργου εξαρτάται από το τεχνικοοικονομικό του μοντέλο.

Ακόμα, αναφορά έκανε και στον τριπλό κόμβο του Σκαραμαγκά, για τον οποίο δεσμεύθηκαν οι πιστώσεις προκειμένου να ξεκινήσει η δημοπράτησή του έως το τέλος του χρόνου και τις κρίσιμες ρυθμίσεις στη Μεταμόρφωση για τον διαχωρισμό των εξόδων των δύο κατευθύνσεων της Αττικής Οδού προς τον ΠΑΘΕ.

Αναφερόμενος στις ανάγκες χρηματοδότησης των έργων, ο Υφυπουργός τόνισε ότι δεν μπορεί να υπάρχει παρέκκλιση από τον «υπ’ αριθμόν ένα κανόνα στην Ελλάδα σήμερα που δεν μπορεί να είναι άλλος από την δημοσιονομική σταθερότητα». Επεσήμανε ακόμα ότι η χώρα βρίσκεται σε περίοδο όπου απαιτείται προσεκτική ιεράρχηση και χρειάζονται λύσεις ουσίας. «Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές» ανέφερε, υπογραμμίζοντας ότι το Υπουργείο προχωρά με υπευθυνότητα, σταθερά βήματα αντί μαξιμαλισμού, έξυπνες επιλογές και σεβασμό στους πολίτες. «Αυτή την ώρα εκτελείται ένας τεράστιος αριθμός έργων στην Ελλάδα» είπε κλείνοντας, προσθέτοντας ότι για να ανοίξουν νέα έργα πρέπει πρωτίστως να είναι διασφαλισμένη η οικονομική και τεχνική πληρότητα των συμβάσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Tags: ελλάδαΠολιτική
Συντακτική Ομάδα

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του AgrinioNet.gr δεσμεύεται να παρέχει έγκυρη, έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση για όλα τα θέματα που αφορούν την τοπική και εθνική επικαιρότητα. Με επαγγελματισμό και αφοσίωση, καταγράφουμε τις εξελίξεις, αναλύουμε τα γεγονότα και φέρνουμε στο προσκήνιο θέματα που ενδιαφέρουν τους αναγνώστες μας. Στόχος μας είναι η αντικειμενική πληροφόρηση και η ουσιαστική κάλυψη των ειδήσεων με υπευθυνότητα και σεβασμό στην αλήθεια.

Διαβάστε ακόμα.

Κυριάκος Πιερρακάκης αναδιάρθρωση ΕΛΤΑ
Ελλάδα

Κ. Πιερρακάκης: «Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες»

Τη σημασία του ουσιαστικού διαλόγου με τις τοπικές κοινωνίες ανέδειξε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και...

από Συντακτική Ομάδα
07/11/2025, 19:40
Συνάντηση Τσιάρα – Χάνσεν: Καθήκον μας να διασφαλίσουμε ότι η νέα ΚΑΠ θα παραμείνει εργαλείο ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής συνοχής
Ελλάδα

Συνάντηση Τσιάρα – Χάνσεν: Καθήκον μας να διασφαλίσουμε ότι η νέα ΚΑΠ θα παραμείνει εργαλείο ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής συνοχής

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων της Ελλάδας, Κώστας Τσιάρας και ο Ευρωπαίος Επίτροπος Γεωργίας και Τροφίμων, Κρίστοφ...

από Συντακτική Ομάδα
07/11/2025, 16:49
Συναντήσεις του Χρίστου Δήμα και του Κωνσταντίνου Κυρανάκη με τον Συντονιστή του Ευρωπαϊκού Διαδρόμου Μεταφορών «Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου» στην Ελλάδα, Mario Mauro
Ελλάδα

Συναντήσεις του Χρίστου Δήμα και του Κωνσταντίνου Κυρανάκη με τον Συντονιστή του Ευρωπαϊκού Διαδρόμου Μεταφορών «Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου» στην Ελλάδα, Mario Mauro

Η πρόοδος των οδικών και σιδηροδρομικών έργων που εντάσσονται στον Ευρωπαϊκό Διάδρομο Μεταφορών «Βαλτικής –...

από Συντακτική Ομάδα
07/11/2025, 16:44
Ομόφωνη αντίθεση του Περιφερειακού Συμβουλίου στην απόφαση για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ
Δυτική Ελλάδα

Ομόφωνη αντίθεση του Περιφερειακού Συμβουλίου στην απόφαση για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ

Την κάθετη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης των ΕΛΤΑ για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων...

από Συντακτική Ομάδα
06/11/2025, 19:23
Κυριάκος Πιερρακάκης : «Είμαι υπέρ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ ακριβώς για να συνεχίσουν τα επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο».
Ελλάδα

Κυριάκος Πιερρακάκης : «Είμαι υπέρ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ ακριβώς για να συνεχίσουν τα επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο».

Συνέντευξη στην εκπομπή «Στο Κέντρο» , στο ERTNEWS και στο δημοσιογράφο Γιώργο Κουβαρά παραχώρησε ο...

από Συντακτική Ομάδα
06/11/2025, 14:47
Thalla: Ένα παιδικό Εργαστήρι Αγρο-οικολογίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου
Διάφορα

Thalla: Ένα παιδικό Εργαστήρι Αγρο-οικολογίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου συνεχίζει δυναμικά τον σχολικό λαχανόκηπο του ευρωπαϊκού έργου THALLA, αυτή...

από Συντακτική Ομάδα
06/11/2025, 14:10

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Τεχνική Εταιρεία A4B

RSS Sara & Mara | Blog

  • Ο λυρικός δήμαρχος Τζον Κητς στην πόλη sara-mara
  • Ποιοι "μουρμούριζαν" στον Άγιο Κων/νο για το κήρυγμα του Δεσπότη; sara-mara
  • "Πολιτικοί γυρολόγοι" θέλουν να επιστρέψουν στο ΠΑΣΟΚ sara-mara
  • Έσπευσε να δηλώσει ότι είναι σταθερά και αταλάντευτα με το ΠΑΣΟΚ... sara-mara
  • Ποιοι κοιτάζουν δεξιότερα της Ν.Δ. μετά την "μεταγραφή" Λοβέρδου; sara-mara
  • Σόι πάει το βασίλειο; sara-mara

agrinionet .gr

Αγρίνιο

Τοπικά Νέα

Δυτική Ελλάδα

Ελλάδα

Πολιτική

Παραπολιτική

Coloured Stories

Ροή Ειδήσεων

 

Οικονομία

Υγεία

Πολιτισμός

 

Συνεντεύξεις

Info

Ταυτότητα

Πολιτική Απορρήτου

Πολιτική Cookies

Όροι Χρήσης

 

Επικοινωνία

....

Web Design & Development

© 2025 Agrinionet

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agrinionet.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

agrinionet .gr

Αγρίνιο

Τοπικά Νέα

Δυτική Ελλάδα

Ελλάδα

Πολιτική

Παραπολιτική

Coloured Stories

Ροή Ειδήσεων

 

Οικονομία

Υγεία

Πολιτισμός

 

Συνεντεύξεις

Info

Ταυτότητα

Πολιτική Απορρήτου

Πολιτική Cookies

Όροι Χρήσης

 

Επικοινωνία

....

Web Design & Development

© 2024 Agrinionet

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agrinionet.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
    • Αγρίνιο
    • Άκτιο Βόνιτσας
    • Αμφιλοχία
    • Θέρμο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
    • Εκδηλώσεις
    • Θέατρο
    • Σινεμά

© 2024 Agrinionet.gr. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.