Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η σύσκεψη με το κλιμάκιο λοιμοξιολόγων, τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη ,το διοικητή του νοσοκομείου Αγρινίου, το συντονιστικό για τον covid, και υπηρεσιακούς παράγοντες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ επικοινώνησε με τον διοικητή του νοσοκομείου Ιωαννίνων και ενημερώθηκε ότι εκεί υπάρχουν κλίνες για covid και μπορεί να νοσηλεύσει ασθενείς από το νοσοκομείο Αγρινίου.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









