Για τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση του Αγρινίου από τους Τούρκους, στις 11 Ιουνίου 1821, τους εορτασμούς αλλά και το αίτημα του δήμου στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον υπουργό εσωτερικών ώστε να χαρακτηριστεί η συγκεκριμένη ημέρα ως αργία, τις εκδηλώσεις του Ξενώνα Γυναικών Αγρινίου για την έμφυλη βία αλλά και την εκδήλωση για την κατάθλιψη στην εποχή του κορονοιού μίλησε στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη ο αναπληρωτής δήμαρχος Αγρινίου και αντιδήμαρχος Πρόνοιας Κώστας Καλαντζής
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






