• Ακούστε τώρα | KosmosFM
  • Sara & Mara | Blog
Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025
agrinionet.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
agrinionet.gr
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
agrinionet.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων

Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για το πολυνομοσχέδιο – κινητοποιήσεις Την Πέμπτη 30/4 στη 1μ.μ. Πανελλαδική διαμαρτυρία

από Συντακτική Ομάδα
28/04/2020
σε Αρθρογραφία
Χρόνος ανάγνωσης: 1 ′
A A
0
Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για το πολυνομοσχέδιο – κινητοποιήσεις  Την Πέμπτη 30/4 στη 1μ.μ. Πανελλαδική διαμαρτυρία
Share on FacebookShare on Twitter

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ από την πρώτη στιγμή  της εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων προειδοποιούσε την κυβέρνηση να  μην προχωρήσει στην κατάθεση νομοσχεδίου για την Παιδεία εν μέσω πανδημίας. Η επιλογή της κας Κεραμέως  να προχωρήσει, τελικά, στην κατάθεσή του, ενώ δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν  γενικές συνελεύσεις, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τις ομοσπονδίες και με τη Βουλή να υπολειτουργεί, αποτελεί μια πράξη κατάφωρα αντιδημοκρατική και μαρτυρά τη βούληση της κυβέρνησης να εκμεταλλευτεί τις απαγορεύσεις λόγω της πανδημίας για να επιβάλει ακραία αντιδραστικά μέτρα.

Το ίδιο το περιεχόμενο του νομοσχεδίου σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί το κατεπείγον της υπόθεσης, καθώς αποκαλύπτεται ότι δεν προσπαθεί να λύσει κανένα από τα σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης ούτε περιλαμβάνει έκτακτα μέτρα που σχετίζονται με την πανδημία.  Αντίθετα, επιδιώκει να πλήξει καίρια τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και να επιφέρει ένα τεράστιο κτύπημα στο δημόσιο σχολείο.

Σχετικά Άρθρα.

Μουσική βραδιά από την Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού στο Λιμάνι Μεσολογγίου

Μ. Ζαμπάρας: Ξαναζεσταίνουν την εκτροπή του Αχελώου – Δεν θα αφήσουμε την ιστορία να επαναληφθεί ως φάρσα

Λουκέτο στα συνεργεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Απεργεί ο κλάδος για το ηλεκτρονικό πελατολόγιο. Τι λέει ο Σ. Νταρίλας.

Η Σύναξη των Αγίων Αποστόλων στο Αγγελόκαστρο Αιτωλοακαρνανίας

Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται:

Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας κατά την οποία δημοσιεύονται οι φορμαρισμένες εκθέσεις στην ιστοσελίδα του σχολείου και την ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ, προς «αξιοποίησή» τους από την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. «με εστίαση κυρίως στις εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης». Και όλα αυτά χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του κάθε σχολείου και του μαθητικού δυναμικού του, χωρίς να λαμβάνεται οποιαδήποτε μέριμνα για αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού και των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολείων, χωρίς να υπάρχουν οι εγγυήσεις για έγκαιρες προσλήψεις αναπληρωτών και διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών με κίνδυνο την κατηγοριοποίηση των σχολείων.

H Κυβέρνηση έχει εξαγγείλει την επαναφορά – από το 2021 – της τιμωρητικής ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που θα συνδεθεί με την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η κίνηση αυτή στόχο έχει την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που βαραίνουν όχι τους εκπαιδευτικούς, αλλά τις κυβερνήσεις και τις πολιτικές που έχουν ασκηθεί στην εκπαίδευση.

Επιστροφή της τράπεζας θεμάτων χωρίς αναφορά στον τρόπο υλοποίησης και εφαρμογής της που αφήνεται σε μελλοντικές υπουργικές αποφάσεις. Η Τράπεζα θεμάτων σε συνδυασμό με τον τρόπο προαγωγής όπως εφαρμόστηκαν το 2013-2014 πολλαπλασίασε κατακόρυφα τη σχολική αποτυχία (εξαπλασιασμός των μετεξεταστέων, από 4% σε 24%), την καταφυγή στην παραπαιδεία και την πίεση στους/στις εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν στο εναγώνιο κυνήγι της ύλης σε βάρος του παιδαγωγικού έργου. Ταυτόχρονα, επαναφέρει τις Ομάδες Προσανατολισμού στη Β΄ Λυκείου οδηγώντας σε πρώιμη επαγγελματική επιλογή και αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειo.

Σημαντική αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο χωρίς την προηγούμενη και ουσιαστικότερη ενίσχυση του περιεχομένου της εκπαίδευσης και της διαμόρφωσης ενός σοβαρού συστήματος αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. Eπανάληψη της χρονιάς αν ο μαθητής έχει κάτω από 10 σε πάνω από 4 μαθήματα και υποχρεωτική επανάληψη της γ’ γυμνασίου για όσους δεν προάγονται.

Ηλικιακός περιορισμός της εγγραφής στα ημερήσια και ημερήσια απογευματινά ΕΠΑΛ τα 17 έτη – το μοναδικό μέτρο για την τεχνική εκπαίδευση – με απαράδεκτο πρόσχημα τον περιορισμό των παραβατικών συμπεριφορών. Το μέτρο καταργεί το δικαίωμα χιλιάδων μαθητών άνω των 17 ή είναι απόφοιτοι ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ και επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους επιλέγοντας τομέα η ειδικότητα στο ΕΠΑΛ, σπρώχνοντάς τους στην κατάρτιση, σε ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ, ΚΕΚ κ.ά. Δεδομένου ότι το 1/3 περίπου των φοιτούντων στα ΕΠΑΛ είναι ενήλικοι, η απαράδεκτη αυτή ρύθμιση θα οδηγήσει στην κατάργηση χιλιάδων τμημάτων ΕΠΑΛ ανά τη χώρα, θα επιφέρει άμεσα συγχωνεύσεις  ή και καταργήσεις επαγγελματικών λυκείων με τραγικές συνέπειες για τη μόρφωση των μαθητών και το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά, αφού θα χαθούν χιλιάδες οργανικές θέσεις.

Αύξηση των ποινών αποκλεισμού από τους πίνακες για τους αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν προϋπηρεσία ή παραιτούνται στα  δύο ή και στα τρία έτη ακόμα και αν προσλαμβάνονται στα μέσα της χρονιάς. Αντί να νομοθετούνται κίνητρα και ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, νομοθετούνται τιμωρίες. Την ίδια στιγμή μάλιστα που καθυστερούν αδικαιολόγητα οι διορισμοί τόσο στην ειδική αγωγή όσο και στη γενική εκπαίδευση.

Αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια, ένα τελείως αναχρονιστικό μέτρο που επανέρχεται και οδηγεί στο  στιγματισμό των μαθητών για όλη τη ζωή τους.

Ασάφειες για την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού και «τον καθηγητή εμπιστοσύνης», που προσπαθούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια, τη στιγμή που η παιδαγωγική επιστήμη και η ψυχολογία τονίζουν ότι όσο πιο ανταγωνιστικό και δύσκολο είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο πιο πολύ αυξάνονται οι απορριπτικές τάσεις και τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού. Δεν  λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου, για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ.).

Σαν «όαση» σε μια δημόσια εκπαίδευση μαστιζόμενη από υποχρηματοδότηση και αποστερημένη από πολιτικές ενίσχυσής της, προβάλλεται η «αριστεία» των Προτύπων σχολείων, που οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Η κυβέρνηση προωθεί τη λεγόμενη Αριστεία σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία, που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού μας. Το αντιδραστικό πλαίσιο λειτουργίας που θεσμοθετείται θα διαχυθεί συνολικά στην Εκπαίδευση και θα λειτουργήσει «πειραματικά» για την εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας.

Ο εξοστρακισμός οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δε μπορεί να γίνεται παρά με μεγάλη προσοχή και κατόπιν εμπεριστατωμένης επιστημονικής μελέτης. Στην ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών επιβάλλεται η εξέταση ενός γνωστικού αντικειμένου όπως η κοινωνιολογία παράλληλα με τα λατινικά, ανάλογα με  το τμήμα ή την σχολή του 1ου επιστημονικού πεδίου που επιλέγει κάθε μαθητής.

Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγεία και δημοτικά με αποτέλεσμα, την υποβάθμιση της διδασκαλίας, την αύξηση των κινδύνων από τον κορωνοϊό και τη μείωση των εκπαιδευτικών αναγκών που θα μειώσει τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών.

Ούτε ένα μέτρο δεν υπάρχει με παιδαγωγικό πρόσημο, ούτε ένα μέτρο που να δείχνει ότι το υπουργείο και η κυβέρνηση αφουγκράζονται τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και της κοινωνίας, και μάλιστα σε μια εποχή πολύ δύσκολη που όλοι δοκιμαζόμαστε από την πανδημία και τις συνέπειές της σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Όλα τα μέτρα οδηγούν με βεβαιότητα στην υπονόμευση του δημόσιου σχολείου, τον αποκλεισμό ολόκληρων κοινωνικών ομάδων και την κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

Οι μαθητές και οι οικογένειές τους είναι οι πρώτοι που πλήττονται με την αύξηση του ανταγωνισμού και την αύξηση της παραπαιδείας, στρεφόμενοι σε μια εκπαίδευση δεξιοτήτων και όχι μόρφωσης, με ακόμα μεγαλύτερη ψυχολογική και οικονομική επιβάρυνση.

Η πολιτεία αδιαφορεί προκλητικά και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι στήριξαν και στηρίζουν το δημόσιο σχολείο και με αποκλειστικά δικά τους μέσα και χωρίς καμία υποστήριξη από το υπουργείο πασχίζουν να εφαρμόσουν την τηλεκπαίδευση εν μέσω υγειονομικής κρίσης.

Απορρίπτουμε το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ως απαράδεκτο και αναχρονιστικό, απαιτούμε την απόσυρσή του και καταγγέλλουμε την ίδια την πολιτική επιλογή της κατάθεσής του εν μέσω πανδημίας ως βαθιά αντιδημοκρατική.

Την Πέμπτη 30/4 στη 1μ.μ. οργανώνουμε πανελλαδική διαμαρτυρία, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα προχωρήσει σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα, καλώντας τα ΜΜΕ για συνέντευξη τύπου και οι ΕΛΜΕ όλης της χώρας την ίδια ώρα καλούνται να διαμαρτυρηθούν σε ΠΔΕ, ΔΔΕ κ.λπ., με κάλεσμα στα τοπικά ΜΜΕ.

 

Συντακτική Ομάδα

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του AgrinioNet.gr δεσμεύεται να παρέχει έγκυρη, έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση για όλα τα θέματα που αφορούν την τοπική και εθνική επικαιρότητα. Με επαγγελματισμό και αφοσίωση, καταγράφουμε τις εξελίξεις, αναλύουμε τα γεγονότα και φέρνουμε στο προσκήνιο θέματα που ενδιαφέρουν τους αναγνώστες μας. Στόχος μας είναι η αντικειμενική πληροφόρηση και η ουσιαστική κάλυψη των ειδήσεων με υπευθυνότητα και σεβασμό στην αλήθεια.

Διαβάστε ακόμα.

Οι 15 προτεραιότητες του Δημήτρη Τραπεζιώτη για το Δήμο Αγρινίου
Αρθρογραφία

Ο Δημήτρης Τραπεζιώτης : Αποκεντρωμένες Πηγές Ενέργειας  και Ενεργειακή Δημοκρατία

 Ο Δημήτρης Τραπεζιώτης για την ημέρα του Περιβάλλοντος προτείνει Αποκεντρωμένες Πηγές Ενέργειας  και Ενεργειακή Δημοκρατία...

από Συντακτική Ομάδα
05/06/2025, 21:32
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Μήνυμα Μεγάλης Παρασκευής “Η τόλμη της αγάπης απέναντι στην παραφροσύνη της βίας”
Αρθρογραφία

Η διδασκαλία των Οικουμενικών Συνόδων θωράκισε την ορθόδοξη πίστη μας

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Με τρόπο αρμονικό και υπέροχο, η σημερινή Κυριακή...

από Συντακτική Ομάδα
01/06/2025, 09:58
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Να έχουμε και εμείς τον πόθο να βρούμε τον Χριστό
Αρθρογραφία

Η Ανάληψη του Κυρίου μας αποτελεί την κορωνίδα των Δεσποτικών εορτών

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού «Ανέβη ο Θεός εν αλαλαγμώ, Κύριος εν φωνή...

από Συντακτική Ομάδα
29/05/2025, 21:03
Ο Εσπερινός του Αγίου Χριστοφόρου στο Αγρίνιο
Αρθρογραφία

Η πίστη είναι το άνοιγμα της πόρτας της ψυχής μας στο κτύπημα του Χριστού που αναζητά το χαμένο Του πλάσμα

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Το θαύμα αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο του ανθρώπου,...

από Συντακτική Ομάδα
10/05/2025, 12:42
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Μήνυμα Μεγάλης Παρασκευής “Η τόλμη της αγάπης απέναντι στην παραφροσύνη της βίας”
Αρθρογραφία

Η Ανάσταση του Κυρίου μας σήμανε την έναρξη μιας νέας ζωής και ενός καινούργιου κόσμου

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Μια εβδομάδα έχει περάσει από την λαμπρή νύχτα...

από Συντακτική Ομάδα
26/04/2025, 20:27
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Μήνυμα Μεγάλης Παρασκευής “Η τόλμη της αγάπης απέναντι στην παραφροσύνη της βίας”
Αρθρογραφία

Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Μήνυμα Μεγάλης Παρασκευής “Η τόλμη της αγάπης απέναντι στην παραφροσύνη της βίας”

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού «Τη Αγία και Μεγάλη Παρασκευή τα Άγια και...

από Συντακτική Ομάδα
18/04/2025, 19:50

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Τεχνική Εταιρεία A4B

RSS Sara & Mara | Blog

  • Τι θα κάνει ο Γάκιας αν ο κοριός έχει πιάσει κι άλλον από την παράταξη του; sara-mara
  • Ο Δήμαρχος Αγρινίου δεν μπορεί να κάνει ζάφτι την παράταξη του. Ποιον θέλει για δήμαρχο; Μήπως υπάρχει τρίτο πρόσωπο που θα αναγκαστούν να τον βάλουν μπροστά για να μην χαθεί ο δήμος; sara-mara
  • Εις την Γαλλικήν ... sara-mara
  • Άτολμος λόγω πολιτικής ομηρίας; sara-mara
  • Μην τάξεις στον άγιο κερί... sara-mara
  • Ο Βοεβόδας... μήνυσε ... sara-mara

agrinionet .gr

Αγρίνιο

Τοπικά Νέα

Δυτική Ελλάδα

Ελλάδα

Πολιτική

Παραπολιτική

Coloured Stories

Ροή Ειδήσεων

 

Οικονομία

Υγεία

Πολιτισμός

 

Συνεντεύξεις

Info

Ταυτότητα

Πολιτική Απορρήτου

Πολιτική Cookies

Όροι Χρήσης

 

Επικοινωνία

....

Web Design & Development

© 2025 Agrinionet

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agrinionet.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

agrinionet .gr

Αγρίνιο

Τοπικά Νέα

Δυτική Ελλάδα

Ελλάδα

Πολιτική

Παραπολιτική

Coloured Stories

Ροή Ειδήσεων

 

Οικονομία

Υγεία

Πολιτισμός

 

Συνεντεύξεις

Info

Ταυτότητα

Πολιτική Απορρήτου

Πολιτική Cookies

Όροι Χρήσης

 

Επικοινωνία

....

Web Design & Development

© 2024 Agrinionet

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agrinionet.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αγρίνιο
  • Τοπικά Νέα
    • Αγρίνιο
    • Άκτιο Βόνιτσας
    • Αμφιλοχία
    • Θέρμο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
  • Δυτική Ελλάδα
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Παραπολιτική
  • Coloured Stories
  • Οικονομία
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
    • Εκδηλώσεις
    • Θέατρο
    • Σινεμά

© 2024 Agrinionet.gr. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.