Το Ν.Π.Δ.Δ. «Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης» ΚΟΙ.Π.Α. Δ. Αγρινίου προκειμένου να διευκολύνει τους δημότες για την εγγραφή των βρεφών και νηπίων στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς για το σχολικό έτος 2020-2021, παρατείνει την προθεσμία λήξης των εγγραφών μέχρι και την Παρασκευή 10 Ιουλίου έτους 2020.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






