Παρελθόν αποτελεί πλέον από την διοίκηση του Σισμανόγλειου νοσοκομείου ο Αγρινιώτης Λάζαρος Σαρισαβίδης. Σήμερα αναρτήθηκε η « πρόωρη λήξη θητείας του Αναπληρωτή Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ», με αρμοδιότητα στην οργανική μονάδα της έδρας «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ», Σαρισαβίδη Λαζάρου», όπως αναφέρεται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ο κ. Σαρισαβίδης ανέλαβε καθήκοντα περίπου 2 χρόνια πριν και μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι της απομάκρυνσής του.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









