Παρελθόν αποτελεί πλέον από την διοίκηση του Σισμανόγλειου νοσοκομείου ο Αγρινιώτης Λάζαρος Σαρισαβίδης. Σήμερα αναρτήθηκε η « πρόωρη λήξη θητείας του Αναπληρωτή Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ», με αρμοδιότητα στην οργανική μονάδα της έδρας «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ», Σαρισαβίδη Λαζάρου», όπως αναφέρεται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ο κ. Σαρισαβίδης ανέλαβε καθήκοντα περίπου 2 χρόνια πριν και μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι της απομάκρυνσής του.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






