Παρελθόν αποτελεί πλέον από την διοίκηση του Σισμανόγλειου νοσοκομείου ο Αγρινιώτης Λάζαρος Σαρισαβίδης. Σήμερα αναρτήθηκε η « πρόωρη λήξη θητείας του Αναπληρωτή Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ», με αρμοδιότητα στην οργανική μονάδα της έδρας «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ», Σαρισαβίδη Λαζάρου», όπως αναφέρεται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ο κ. Σαρισαβίδης ανέλαβε καθήκοντα περίπου 2 χρόνια πριν και μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι της απομάκρυνσής του.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






