Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στα νοσοκομεία Αγρινίου και Μεσολογγίου, μετά από εντολή του υπουργείου υγείας, πάρθηκαν έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της έξαρσης των εποχιακών ιώσεων . Κατά πληροφορίες θα υπάρξει περιορισμός στην επισκεψιμότητα των κλινικών των δυο νοσοκομείων αλλά και μέτρα ατομικής προστασίας. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας, ενώ στα δυο νοσοκομεία οι έλεγχοι στις κλινικές για το πόσοι επισκέπτονται τους ασθενείς θα είναι αυξημένοι. Οι γιατροί πάντως συνιστούν να επισκέπτονται τα νοσοκομεία όσοι είναι απαραίτητο να βρίσκονται δίπλα σε αυτούς που νοσηλεύονται και όχι για άλλο λόγο.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






