Με γρήγορους ρυθμούς προχωρά η δημιουργία τμημάτων αγροτών στα Επιμελητήρια όλης χώρας. Για το θέμα μίλησε στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτης Τσιχριτζής τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «είναι μια θετική εξέλιξη για τους κατ’ επάγγελμα αγρότες, αλλά και γιατί θα αποκτήσουν θεσμική εκπροσώπηση μέσα από τα Επιμελητήρια»
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






