Με γρήγορους ρυθμούς προχωρά η δημιουργία τμημάτων αγροτών στα Επιμελητήρια όλης χώρας. Για το θέμα μίλησε στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτης Τσιχριτζής τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «είναι μια θετική εξέλιξη για τους κατ’ επάγγελμα αγρότες, αλλά και γιατί θα αποκτήσουν θεσμική εκπροσώπηση μέσα από τα Επιμελητήρια»
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...







