Με γρήγορους ρυθμούς προχωρά η δημιουργία τμημάτων αγροτών στα Επιμελητήρια όλης χώρας. Για το θέμα μίλησε στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτης Τσιχριτζής τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «είναι μια θετική εξέλιξη για τους κατ’ επάγγελμα αγρότες, αλλά και γιατί θα αποκτήσουν θεσμική εκπροσώπηση μέσα από τα Επιμελητήρια»
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






