Νέα πρόστιμα για την μη χρήση μάσκας επιβλήθηκαν από αστυνομικούς στο Αγρίνιο, το τελευταίο 24ωρο. Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε έναν οδηγό ταξί και δυο πελάτες πρακτορείου ΟΠΑΠ.
Μεσολόγγι: Μουσικοχορευτική Παράσταση «Ενώνουμε με τον χορό Γη και Ουρανό» στο Ανοικτό Θέατρο Λιμανιού
Ο Δήμος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Τμήμα...









