Νέα πρόστιμα για την μη χρήση μάσκας επιβλήθηκαν από αστυνομικούς στο Αγρίνιο, το τελευταίο 24ωρο. Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε έναν οδηγό ταξί και δυο πελάτες πρακτορείου ΟΠΑΠ.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...







