Νέα πρόστιμα για την μη χρήση μάσκας επιβλήθηκαν από αστυνομικούς στο Αγρίνιο, το τελευταίο 24ωρο. Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε έναν οδηγό ταξί και δυο πελάτες πρακτορείου ΟΠΑΠ.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






