Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Αστυνομίας για τη διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού΄. Έτσι από τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης, κόπηκαν δώδεκα νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας. Ο καθένας από τους δώδεκα παραβάτες καλείται να πληρώσει πρόστιμο 300 ευρώ. Τα πρόστιμα έπεσαν σε πέντε ήταν σε Super Market και Εμπορικά, τέσσερις επιβάτες Ι.Χ. και δίκυκλο και άλλοι τρεις σε εξωτερικούς χώρους.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...







