Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Αστυνομίας για τη διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού΄. Έτσι από τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης, κόπηκαν δώδεκα νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας. Ο καθένας από τους δώδεκα παραβάτες καλείται να πληρώσει πρόστιμο 300 ευρώ. Τα πρόστιμα έπεσαν σε πέντε ήταν σε Super Market και Εμπορικά, τέσσερις επιβάτες Ι.Χ. και δίκυκλο και άλλοι τρεις σε εξωτερικούς χώρους.
ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας: «Η επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου δεν πρόσθεσε τίποτα στον τόπο»
Με ιδιαίτερα επικριτική διάθεση αποτιμά η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ την πρόσφατη...









