Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Αστυνομίας για τη διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού΄. Έτσι από τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης, κόπηκαν δώδεκα νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας. Ο καθένας από τους δώδεκα παραβάτες καλείται να πληρώσει πρόστιμο 300 ευρώ. Τα πρόστιμα έπεσαν σε πέντε ήταν σε Super Market και Εμπορικά, τέσσερις επιβάτες Ι.Χ. και δίκυκλο και άλλοι τρεις σε εξωτερικούς χώρους.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






