O Γ.Ο.Ε.Β. ΑΧΕΛΩΟΥ, ενημερώνει ότι πραγματοποιήθηκε διακοπή υδάτων στην Κεντρική διώρυγα Δ20, που αρδεύει τον κάμπο Οινιαδών (Τ.Ο.Ε.Β. Νεοχωρίου, Τ.Ο.Ε.Β. Κατοχής, Τ.Ο.Ε.Β. Λεσινίου), λόγω ρωγμής της διώρυγας στην περιοχή Ασωμάτων Σταμνάς, ώστε να προβούμε στην επισκευή αυτής.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






