Σε περιορισμό στο σπίτι του βρίσκεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ο γιατρός του νοσοκομείου Αγρινίου που βρέθηκε θετικός στον κορονοιό. Από την ώρα που ενημερώθηκαν στο νοσοκομείο Αγρινίου για το αποτέλεσμα άρχισε η ιχνηλάτηση των επαφών του γιατρού, ενώ ο γιατρός δεν είναι στα τμήματα που σηκώνουν το μεγάλο βάρος των ασθενών.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






