Σε κατάληψη των σχολικών τους μονάδων προχώρησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του ΓΕΛ Αμφιλοχίας, του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 2ου-6ου Γυμνασίου και τιο 1ο Γυμνάσιο στιο Πάρκο Αγρινίου. Κύριο αίτημα των μαθητών είναι οι αποστάσεις στις αίθουσες και οι μάσκες
Συνεδριάζει την Παρασκευή 26 Ιουνίου το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η 7η Τακτική Συνεδρίαση του...









