Σε κατάληψη των σχολικών τους μονάδων προχώρησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του ΓΕΛ Αμφιλοχίας, του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 2ου-6ου Γυμνασίου και τιο 1ο Γυμνάσιο στιο Πάρκο Αγρινίου. Κύριο αίτημα των μαθητών είναι οι αποστάσεις στις αίθουσες και οι μάσκες
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






