Σε κατάληψη των σχολικών τους μονάδων προχώρησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του ΓΕΛ Αμφιλοχίας, του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 2ου-6ου Γυμνασίου και τιο 1ο Γυμνάσιο στιο Πάρκο Αγρινίου. Κύριο αίτημα των μαθητών είναι οι αποστάσεις στις αίθουσες και οι μάσκες
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






