Στις 11 Απριλίου λέγεται ότι ο δήμαρχος Αγρινίου θα παρουσιάσει το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ολοκληρώνονται εντός των επόμενων ημερών οι τελευταίες λεπτομέρειες. Αρκετοί είναι οι υποψήφιοι που έχουν ήδη ξεκινήσει την προώθηση της υποψηφιότητας του μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όπως φαίνεται το fb έχει πάρει φωτιά και το επόμενο διάστημα και όσο πλησιάζουμε στις εκλογές του Μαΐου θα «καεί το πελεκούδι»… Λέγεται δε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των υποψηφίων έχει χτυπήσει κόκκινα… Ο συνδυασμός του δημάρχου Αγρινίου που διεκδικεί εκ νέου το δήμο Αγρινίου, είναι ανανεωμένος σε πολύ μεγάλο ποσοστό με αποτέλεσμα οι «νέοι» υποψήφιοι να έχουν πάρει το θέμα πολύ ζεστά…
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






