Στις δύσκολες μέρες που διανύουμε λόγω κορωνοϊού παρατηρούνται ελλείψεις αίματος. Για το λόγο αυτό το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου καλεί τόσο τους εθελοντές αιμοδότες όσο και όσους επιθυμούν να δώσουν αίμα να επισκεφθούν τον χώρο της Παλιάς Λαχαναγοράς Αγρινίου, όπου εκεί έχει στηθεί ειδική μονάδα αιμοληψίας, από Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή, από τις 8,30 το πρωί μέχρι τη 1,30 το μεσημέρι.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






