Tην Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 στις 12:00 θα συνεδριάσει το Συντονιστικό Τοπικό όργανο του Δήμου Αγρινίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, επί της οδού Αναστασιάδη 1, με θέμα: «Ο Σχεδιασμός και οι δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών-λήψη μέτρων πρόληψης και ετοιμότητας».
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






